You are currently browsing the daily archive for 9 June, 2017.

Pagi ini, ada yang hangat bincang pertikaikan siri pendedahan-pendedahan yang saya buat. Ada yang tidak puas hati dengan pendedahan saya.

Ada seorang yang mengirim dengan mengatakan  … “you dah bankrap idea ni.” Saya jawab kalau rasa idea saya bankrap kenapa baca?

Malah pernah seorang yang bergelar “Baba” (atau Ustaz) komen di FB saya suatu ketika dahulu mengatakan bahawa seminar yang kami adakan pada tahun 2013 [Wacana Agenda Kristian Se Dunia] ialah “program UMNO untuk orang melayu tinggalkan Hukum Allah” – أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الْعَظِيمَ

[Lihat sebelah ->]

Untunglah UMNO dapat kredit kerja orang lain. Kenapa mendedahkan perancangan jahat pelampau evangelis Kristian mesti kerja parti UMNO?

Ada juga yang mengatakan pendedahan-pendedahan yang saya buat ini kerja yang “tidak berfaedah … cerita palsu“. Yang anehnya, dalam pada dia menuduh pendedahan saya sebagai cerita palsu, dia agak kerap datang tulis komen. Maknanya walaupun cerita saya dituduh sebagai palsu dia tetap berminat untuk membaca. 🙂

[Lihat sebelah ->]

Baca artikel tersebut: AWAS! Church Planting – 50 Gereja Untuk Orang Melayu!

Pendedahan-pendedahan yang saya buat ini bukan sahaja merimaskan pelampau evangelis Kristian, tetapi ada pula orang “Melayu-Islam” yang rasa tidak selesa dengan pendedahan saya. Terlintas di hati kecil pertanyaan “apakah mereka ini dari golongan MBB C5?

Ada juga yang tidak percaya pendedahan tentang strategi licik “Insider Movement” [baca lanjut: Insider Movement – Cara Melayu Kristian Merahsiakan Murtad]. Seolah mendabik dada mengatakan bahawa “Kalau aku tak nampak depan mata … aku tak akan PERCAYA BERITA … melayu murtad masuk Kristian … kerana pada aku adalah sesuatu yg mustahil dan tak masuk dek akal … PD aku cerita ni hanya diada2kan Dan palsu … Dan hanya fitnah … mana mungkin …”

Ada juga yang menuduh saya ini sebagai blogger upahan untuk spin cerita ancaman Kristianisasi – baca di sini: Blogger Upahan Spin Isu Kristianisasi

Dan banyak lagilah komen-komen sebegini yang telah saya “simpan”. [hati-hati membuat komen di FB saya! 🙂 ] Tidaklah ini semua mematahkan semangat saya. Malah, saya yakin ini adalah golongan yang sangat kecil dalam masyarakat kita yang mana pemikiran mereka sudah terlalu liberal. Mereka sudah terpengaruh dengan ideologi Liberalisme sama ada dia sedar atau tidak.

Sempena di bulan Ramadhan ini kita gandakan usaha dan perbanyakkan doa. Semoga terbuka hati umat Islam di Tanah Air kita supaya sedar bahaya dan ancaman ini ke atas akidah anak cucu kita. Ya Allah Kau hancurkanlah rencana jahat evangelis Kristian. Kau satukanlah hati-hati kami. Amiin.

*****************

Apa kata Mujahid dalam isu Kalimah Allah? – baca: Isu Kalimah Allah: Antara Kebebalan Politik Atau Kebonekaan Mujahid Rawa

Bagaimana pendirian Khalid Samad yang sudah berubah? – baca: Seluruh Malaysia Akan Dikristiankan …

 

Silalah baca kumpulan tulisan dari blog ini berkaitan isu-isu Kristianisasi:

 

Ingatkan saya …

... dalam pelbagai pertemuan dengan saudara-saudara sekalian, terutama selepas mana-mana sesi taklimat, kadang-kadang ada yang meminta sesuatu dari saya. Kerap kali dalam kesibukan serta kelemahan saya sendiri, ada ketika janji-janji tersebut terlupa saya tunaikan ... tolong ingatkan saya. PM di FB saya atau emel kepada saya akarimomar.wordpress.com/about

***

akarimomar Youtube Channel

Click here to go to my Youtube Channel:
http://www.youtube.com/akarimomar

Buku-buku Armies of God dan Sang Nila Utama & Lion of Judah MESTI DIBACA

Tulisan Mr. Iain Buchanan yang mendedahkan agenda Evangelis Kristian ...
Untuk tempahan dan pesanan.

Buku2 Iain - poster1

.

Bicara Promoter LGBT

Maulid Pelajar Tahfiz

Tembakan Bedil di Bukit Pak Apil

Klik untuk tonton

Buku-buku Karangan Awang Goneng: Growing Up in Trengganu + A Map of Trengganu

DAPATKAN NASKAH ANDA SEKARANG !!!
Klik imej:

.

PLACE YOUR ORDER NOW !!!
SMS: 019-3199788 (Karim)
email: akarimomar@yahoo.com

Bacaan Hizib

Effective Islamic Parenting

June 2017
M T W T F S S
« May    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Taqwim Solat – Prayer Time

Al Masjid – Memakmurkan masjid

Sinopsis Kitab Fiqh Akbar

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 260 other followers

Tauhid