COMANGO adalah JELAS merupakan sebuah gabungan NGO yang MEMPROMOSI budaya seks songsang.

Seksualiti-Merdeka

Di dalam tuntutan mereka di UNHRC untuk proses semakan UPR (para 6.1), COMANGO mengatakan:

Malaysia refuses to recognise SOGI rights.

SOGI adalah identiti jantina dan orientasi seksual (sexual orientation and gender identity). Ini bermakna COMANGO ingin memaksa ke atas kerajaan Malaysia supaya menerima hak orang untuk melakukan amalan seks songsang lesbian dan gay.

Malah dalam para 6.6, COMANGO membuat cadangan kepada UNHRC mendakwa pihak penguatkuasa yang menangkap pelaku seks songsang sebegini didakwa!

Amalan-amalan seks songsang ini mereka sebut sebagai LGBTIQ.

Kita mungkin sudah maklum makna untuk abjad L, G, B dan T. Tetapi ditambah lagi dua lagi “I” dan “Q”. “Q” ini untuk apa? Untuk maksud “queer”. Bermakna bukan sahaja amalan seks itu songsang tetapi termasuk yang pelik-pelik yakni hatta dilakukan dengan binatang haiwan sekali pun. Astaghfirullah.

Beginilah jahatnya tuntutan puak-puak COMANGO.

Mereka turut mendesak untuk UNHRC agar Malaysia mengugurkan jenayah “penal code S377A” berhubung amalan seks liwat. COMANGO mahu JENAYAH LIWAT DIHALALKAN. Agenda siapa ni?

yogyakarta-principles

Prinsip-prinsip Yogyakarta adalah satu perisytiharan aktivis-akvitis songsang norma yang mahu dipaksa ke atas Tanah Air kita yang berdaulat

Mereka juga menuntut supaya Malaysia meminda semua undang-undang agar selaras dengan Prinsip-prinsip Yogyakarta (PY). Apa yang dimaksudkan dengan prinsip-prinsip yang dimeterai di bandar Jogjakarta itu?

The Yogyakarta Principles address a broad range of international human rights standards and their application to issues of sexual orientation and gender identity (SOGI).

Sekali lagi mereka menuntut kerajaan membenarkan amalan seks songsang. Apakah pentingnya PY ini? Ianya bukan ditanda-tangani oleh mana-mana negara. Kenapa hendak dipaksakan ke atas Tanah Air kita yang berdaulat? PY hanya sekadar perhimpuan dan persetujuan beberapa aktivis songsang yang memperjuangkan agenda sesat untuk membenar amalan kaum yang Allah telah laknatkan seperti mana yang diceritakan di dalam Al-Quran.

Apakah kita mahukan Malaysia nanti dilaknat juga? naudzubillah min dzalik

*****************

Lagi maklumat berkaitan UPR: